kopi kelapa dara,tambah stamina,Thanyaporn Pueraria Mirifica,seksi herba,main bontot,main tetek,awek montok,tetek tegangtongkat ajimat madura,tongkat ajimat,ketat vagina,ketat faraj,rapat pantat,pantat kuat kemut,main best,vagina lendir,keputihan,seks pantat ketat,thanyaporn, payu dara, payudara, tetek, buah dada, buahdada besar, membesarkan buahdada, kanser payudara, rawat kanser payudara, penjagaan payudara, herba payudara, ubat payudara, payudara bengkak, bengkak susu, susu badan, puting buah dada, bengkak puting, cara membesarkan payudara, payudara montok, alat pembesar payudara, pam tetek, pam vakum payudara, buah dada besar, buah dada paling besar, Thanyaporn Pueraria Mirifica
2009-2010 Powered by Isteripuas.com
1 SET RM55
Poslaju PERCUMA

2 SET RM100
Poslaju PERCUMA
(Jimat RM10)

X
Kopi Kelapa Dara

Lebih Keras, Lebih Tahan Lama. Atasi Masalah Mati Pucuk dan Putus Haid!
Kopi Kelapa Dara adalah minuman berkhasiat yang dirumus khas dengan gabungan beberapa herba hebat yang kaya dengan khasiat dan tenaga. Ianya membantu melancarkan peredaran darah dan meningkatkan stamina. Dengan rasa hebat aroma kopi Arabica, tanpa kesan sampingan kopi biasa, pastinya akan menceriakan hidup anda.

RAMUAN :
Kopi segera, krimer kelapa, gula, coffee flavour powder, Horny Goat Weed, Tribulus Terrestris, Saw Palmetto, American Ginseng, Ginkgo Biloba.
Berat bersih :

15 g / peket

Kandungan :
8 peket / kotak

Cara Penggunaan :
Dicairkan menggunakan air panas di dalam cawan, 1 peket untuk sehari.
Sesuai untuk minuman lelaki dan wanita (DEWASA).












Cara Pembelian
Kopi Kelapa Dara!
Dikuasakan Oleh IsteriPuas.Com
Bilkis Trading , 2010.
Po Box 7537
40670 Shah Alam
isteripuas[at]gmail.com

Kopi Kelapa Dara

Pembayaran dengan kredit kad:
Pembayaran dengan kredit kad:
Fakta Nutrisi
Setiap 100g
Setiap hidangan 15g



Tenaga
389 kkal
58.5 kkal
Lemak
1.10 g
0.10 g
Karbohidrat
90.0 g
13.50 g
Protein
4.80 g
0.75 g
Krimer Kelapa Dara
Minyak Kelapa Dara mengandungi asid laurik dan asid kaprik yang amat berguna dalam tubuh. Kedua-duanya digunakan oleh tubuh untuk membuat 'fatty acid derivative' yang dipanggil monolaurin dan monocaprin. Ianya bersifat antiviral, antibakterial dan antiprotozoal yang digunakan oleh tubuh untuk memusnahkan lapisan lipid dan phospholipids pada envelope virus yang menyebabkan disintegrasi virus berkenaan. Minyak kelapa dara mampu mengaktifkan atau melancarkan sistem metabolisma, menyokong sitem imunisasi tubuh, mengurangkan risiko sakit jantung, memperbaiki sistem penghadaman, mempertingkatkan tenaga harian, mengatasi tiroid, diabetes, dan kelesuan yang teruk, menurunkan berat badan dan mengembalikan keremajaan kulit.


American Ginseng
American ginseng telah dibuktikan berjaya meningkatkan potensi seksual lelaki. Pengkaji mendapati ginseng mengandungi bahan tertentu yang merangsang penambahan keaktifan hormon seks sekaligus menambah kekuatan lelaki dalam menjalankan tanggungjawab sebagai suami. Di Rusia, doktor mendapati bahawa ginseng dapat mengubati pesakit yang menderita akibat masalah kemandulan. Di samping itu, ginseng juga berkesan kepada kaum wanita dengan memantapkan kitaran haid mereka iaitu tetap pada masanya.


Ginkgo Biloba
Ginkgo biloba digunakan dalam perubatan tradisional untuk memperbaiki proses peredaran darah dan menguatkan daya ingatan. Ginkgo digunakan secara meluas di Jerman dan Perancis untuk penyakit Alzheimer dan penyakit lain berkaitan otak dan mental. 2 komponen penting dalam ginkgo biloba adalah flavonoid dan terpenoid. Flavonoid mempunyai kesan antioksidan yang berpotensi tinggi dengan melindungi saraf, otot jantung, saluran darah dan retina daripada rosak. Manakala terpenoid memperbaiki aliran darah dengan mengembangkan saluran darah dan mengurangkan kelekitan platlet. Selain itu, ginkgo juga meningkatkan pengaliran darah ke penis seterusnya menyokong dan mengekalkan ereksi apabila mendapat rangsangan seks.


Horny Goat Weed
Horny goat weed atau nama saintifiknya epimedium sagittatum adalah antara herba yang bertindak sebagai agen afrodisia yang boleh meningkatkan keinginan seks termasuk menambah penghasilan libido bagi lelaki dan wanita, memperbaiki tahap ereksi lelaki, mengembalikan keinginan seks, melegakan kelesuan dan membantu melegakan gejala akibat menopause bagi wanita seperti kemurungan, kurang minat terhadap seks dan kekeringan faraj.


Saw Palmetto
Saw Palmetto digunakan secara meluas untuk merawat masalah seksual yang berkaitan dengan simptom pembesaran prostat, masalah berkaitan sistem urinari, batuk dan sesak nafas. Selain itu, saw palmetto juga popular digunakan untuk pembesaran payudara, tenaga seksual, menyeimbangkan metabolisma, menaikkan selera makan dan membantu penghadaman. Kajian di Amerika Syarikat telah membuktikan Saw Palmetto begitu berkesan di dalam melegakan simptom Benign Prostatic Hyperplasia (BHP). Simptom BHP termasuk kekerapan dan keinginan kencing yang sukar dikawal, kesukaran dan kesakitan ketika kencing dan gangguan pengaliran kencing.


Tribulus Terrestris
Di Eropah, tanaman yang juga dikenal dengan nama ''Puncture Vine'' atau Caltrop ini telah digunakan sebagai herba stimulan untuk meningkatkan libido (kemampuan seksual) lelaki dan wanita sejak berabad-abad yang lalu. Selain itu, tanaman ini juga digunakan dalam perubatan hati, ginjal, serta penyakit saluran pencernaan. Tribulus dapat membantu masalah seksual kerana memiliki komponen yang disebut protodioscin. Zat ini akan diubah menjadi hormon dehidroepiandosteron atau DHEA, yang merupakan stimulan untuk penghasilan hormon testosteron dan estrogen. Secara ringkasnya, tribulus merangsang tubuh untuk membentuk hormon testosteron dan estrogen.
Gabungan kehebatan Herba dan Sains














Betul-betul POWER !!!
(Untuk Lelaki & Wanita Dewasa)


Kelebihan Kopi Kelapa Dara

1)         Produk Kopi Kelapa Dara Bio-Asli adalah gabungan herba terpilih utama dari seluruh dunia dan ianya diformulasikan saintifik.

2)         Merupakan gabungan pelbagai herba utama yang tumbuh di banyak tempat di seluruh dunia iaitu di Eropah, China, India, Amerika, Australia, Timur Tengah, Afrika dan Asia.

3)         Kajian dan penyelidikan oleh para saintis di seluruh dunia telah mengakui bahawa pengekstrakan kesemua herba tersebut adalah terbukti hebat secara saintifik dan sangat berkesan digunakan untuk pelbagai masalah kesihatan termasuk untuk penyakit kronik seperti sakit jantung, diabetes, darah tinggi, Alzheimer, dan pelbagai masalah berkaitan sistem seksual lelaki dan wanita.

4)         Bagi memastikan kualiti produk Kopi Kelapa Dara Bio-Asli adalah hebat dan betul-betul power, proses pembuatan dan adunan telah dibuat di kilang yang bertaraf GMP.

5)         Berdasarkan kajian dan testimoni yang telah dijalankan terhadap 15 orang selama sebulan, maklum balas yang diterima adalah positif dan berkesan untuk pelbagai masalah kesihatan. Berikut merupakan sebahagian testimoni yang diterima dari orang ramai :


Testimoni

Masalah Tidak Befungsi Tenaga Batin
Kes ini diceritakan oleh seorang stokis di Bandar Baru Bangi di mana pada suatu petang beliau mendapat satu panggilan telefon sekitar jam 7.15pm dari seorang Pak Haji yang sudah pencen. Ketika itu beliau (stokis) sedang berada di kedai hendak membeli barang keperluan. Sebelum ini Pak Haji tersebut telah membeli sekotak kopi kelape dara dan telah habis meminumnya (2 hari sekali). Di dalam perbulan telefon tersebut Pak Haji berkenaan menyebut " Syeh dah ada perubahan lah...barang dah mula bergerak, betul lah kopi ni bagus !" Stokis : " barang apa pulak yang bergerak Hj" Pak Haji : " ala benda tu lah...dulu tak macam ni, ada perubahan lah, saya gembira betul ni, hantarkan 2 kotak sekarang juga ! Stokis: " Hj. dah nak maghrib ni, esok je lah. Pak Haji : " eeh.. tak boleh, saya perlukan sekarang juga, tolonglah...benda ni penting untuk saya, kalau charge lebih pun tak pe, janji hantar sekarang juga ! Stokis : " ok faham...faham". Setelah ditanya secara berterus terang Pak Haji berkenaan dengan jujur menerangkan masalah yang dihadapinya sebelum ini dan beliau sangat teruja dari keputusan meminum kopi kelap dara ini dan berharap masalah yang dihadapi akan dapat diatasi sepenuhnya.

Darah Tinggi (Encik Sariman)
Kesan rawatan awal : Hari pertama terasa sakit di bahagian betis (kesan yang dialami akibat proses peredaran darah yang tidak lancar di kawasan tersebut). Herba memperbaiki proses peredaran darah dan membesarkan arteri bagi memudahkan pengaliran darah ke seluruh badan. Masalah kesihatan yang mungkin dihadapi : Masalah peredaran darah. Hari berikutnya setelah mengambil kopi kelapa dara kesan sampingan yang dialami semakin berkurangan dan tahap kesihatan serta tenaga dalaman meningkat luar biasa.


Meroyan - Termenung, Kuat cemburu & tiada " mood " bersama suami.
Nama minta dirahsiakan, Sabak Bernam - Meroyan selepas bersalin
Saya adalah seorang ibu yang bertuah kerana dikurniakan anak yang ramai. Anak-anak saya dilahirkan dalam jarak yang dekat iaitu setahun atau 2 tahun sekali. Walaubagaimanapun, semasa melahirkan anak yang ke-5, saya telah menjalani pembedahan. Selepas bersalin, saya mengalami masalah tekanan perasaan. Saya banyak menghabiskan masa dengan termenung dan lebih suka menyendiri. Saya jadi hilang keyakinan diri dan berprasangka buruk pada suami (cemburu). Disebabkan itu, hubungan kami suami isteri menjadi dingin. Masalah ini berlarutan sehingga 3 tahun.

Walaubagaimanapun, suatu hari suami saya telah terdengar tentang produk Kopi Kelapa Dara Bio-Asli. Setelah mengetahui tentang khasiat dan kelebihannya, suami menyarankan agar saya mencuba produk ini. Alhamdulillah, saya dapat merasai perubahannya setelah menghabiskan 1 kotak pertama. Saya mendapati tahap emosi saya menjadi lebih baik dan stabil, kecergasan dan keyakinan diri saya juga bertambah baik. Lebih memberansangkan, keinginan untuk bersama suami juga meningkat dan hubungan saya dan suami semakin mesra dan kembali seperti dulu. Kini, saya masih mengamalkan produk ini mengikut dos yang dicadangkan.











Cara Penggunaan Yang Dicadangkan

Bagi Mereka Yang Sihat

Disarankan meminumnya 1 kali sehari  atau  hari ketika hendak bersama pasangan sahaja.
Sebaiknya  isteri juga minum 1 bancuhan Kopi Kelapa Dara pada hari hendak bersama. InsyAllah anda dan pasangan akan lebih bersemangat.

Kencing Manis

Tempoh Pembersihan : Sebelum mula mengambil produk ini, periksa tahap kencing manis. 1 peket kopi untuk 1 hari selama 1 bulan, selepas makan. Jika tahap kencing manis tinggi, makan 2 peket untuk setiap hari. Makan selama 3 bulan. Periksa semula tahap kencing manis.

Tempoh Penjagaan : 1 peket selang sehari. Jika tahap kencing manis tinggi, makan 3-4 kali seminggu.


Mati Pucuk, Ejakulasi Pra-Matang, Masalah Prostat & Genito-Urinari, Masalah Seks Wanita, Mati Haid

Tempoh Pembersihan : 1 peket setiap hari ,sebelum makan selama 1-3 bulan

Tempoh Penjagaan    : 1 peket selang sehari..  Minum lebih banyak air.

Lumpuh

Tempoh Pembersihan : 1 peket setiap hari selama 1-3 bulan.

Tempoh Penjagaan    : 1 peket selang sehari..  Minum lebih banyak air.

Mandul

Tempoh Pembersihan : 1 peket setiap hari, selama 1-3 bulan. Untuk suami &  isteri.

Tempoh Penjagaan : 1 peket bila perlu

Tekanan Darah Tinggi

Tempoh Pembersihan : Sebelum mula, periksa tahap tekanan darah. 1 peket setiap hari selepas makan selama 3 bulan. Periksa tahap tekanan darah jika perlu.

Tempoh Penjagaan    : 1 peket selang sehari. Minum lebih banyak air.
X