Thanyaporn Pueraria Mirifica,seksi herba,main bontot,main tetek,awek montok,tetek tegangtongkat ajimat madura,tongkat ajimat,ketat vagina,ketat faraj,rapat pantat,pantat kuat kemut,main best,vagina lendir,keputihan,seks pantat ketat,thanyaporn, payu dara, payudara, tetek, buah dada, buahdada besar, membesarkan buahdada, kanser payudara, rawat kanser payudara, penjagaan payudara, herba payudara, ubat payudara, payudara bengkak, bengkak susu, susu badan, puting buah dada, bengkak puting, cara membesarkan payudara, payudara montok, alat pembesar payudara, pam tetek, pam vakum payudara, buah dada besar, buah dada paling besar, Thanyaporn Pueraria Mirifica
2009-2010 Powered by Isteripuas.com
Thanyaporn Pueraria Mirifica

Kapsul Pueraria Mirifica Untuk Payudara Cantik Menawan!

Pokok Pokok Pueraria Mirifica hanya terdapat di Thailand & Myanmar. Pengeksportan pokok pokok ini adalah dilarang di Thailand, tetapi pengeksportan produk-produk berasaskan Pueraria Mirifica adalah dibenarkan.

Kesan Penggunaan:

Selepas menggunakan kapsul Thanyaporn, anda akan memperolehi hasilnya selepas 2-4 minggu, bergantung kepada kuantiti tisu dalam payudara. Biasanya, pertambahan maksimum diperolehi selepas 3 bulan menggunakan kapsul Pueraria Mirifica. Adalah tidak mustahil untuk memperoleh pertambahan saiz antara 1-3 inci. Jika anda mahukan hasil yang lebih cepat, anda boleh menggabungkan pengambilan kapsul ini dengan Lelan Vital Bust Serum yang berteknologi nano serta turut diformulasi daripada Pueraria Mirifica.

NOTA: Pueraria Mirifica tidak sesuai digunakan oleh gadis yang berumur kurang dari 18 tahun (faktor bawah umur). Selain itu, wanita mengandung juga tidak sesuai menggunakannya. Sila ikut sukatan pemakanan yang betul.



Antara Khasiat Pueraria Mirifica :

  • Menambah saiz payudara.
  • Menegangkan payudara dan punggung yang mengendur.
  • Mencerahkan kulit (termasuklah kulit pada bahagian puting payudara).
  • Menganjalkan kulit yang melendut.
  • Melambatkan proses penuaan.
  • Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak.
  • Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim.
  • Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi kencing (bladder)
  • Membantu menggelapkan rambut beruban dan menggalakkkan pertumbuhan rambut
  • Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain.
  • Mengetatkan vagina.
  • Menambah tenaga dan kecergasan
  • Mengatasi masalah sukar tidur
  • Menjadikan kulit lebih lembut dan lebih 'muda'




Kandungan:
Satu botol mengandungi 60 biji kapsul (1 kapsul untuk 1 hari)
Sebotol adalah untuk pemakanan 2 bulan




Cadangan Pengambilan:
1 Biji Kapsul Mengandungi 150mg Puereria Mirifica.


  • Cadangan dos pengambilan adalah 1-2mg/kg sehari.
  • Wanita yang mempunyai berat badan 75kg dan keatas boleh mengambil 1 biji setiap hari.
  • Wanita yang mempunyai berat badan kurang dari 75kg mengambil 1 biji setiap hari kapsul yang mengandungi 150mg Puereria Mirifica.
  • Atau wanita yang mempunyai berat badan kurang dari 75kg mengambil 1 biji setiap 2 hari.


Harga:
Harga Pasaran RM130
Harga Jualan Internet RM85 (Anda jimat RM45!)


Cara Pembelian
Thanyaporn Pueraria Mirifica!
Dikuasakan Oleh IsteriPuas.Com
Bilkis Trading , 2010.
Po Box 7537
40670 Shah Alam
isteripuas[at]gmail.com


Thanyaporn Pueraria Mirifica


Kapsul Pueraria Mirifica Untuk Payudara Cantik Menawan!

Pueraria Mirifica adalah merupakan sejenis tumbuhan yang banyak tumbuh di kawasan tanah tinggi di Utara Thailand. Dalam bahasa Thai, ia dipanggil White Kwao Krua. Pueraria Mirifica mempunyai kesan seperti estrogen yang sangat hebat. Ia telah digunakan berabad lamanya sebagai herba anti-penuaan. Pueraria Mirifica juga terkenal sebagai herba semulajadi untuk pembesaran serta penganjalan payudara.

Phytoestrogen yang terkandung dalam Pueraria Mirifica memberikan kesan positif dalam merawat masalah osteoporosis, merawat simptom-simptom menopause dan mengelakkan pembentukan kanser yang disebabkan ketidakseimbangan hormon Phytoestrogens bukanlah hormon, tetapi ia memberikan manfaat yang sama seperti hormon estrogen, iaitu sumber utama yang menyumbang ke arah pembesaran payudara. Phytoestrogens memaksimumkan pengaliran darah dan peredaran estrogen sekitar tisu-tisu payudara. Hasilnya, payudara anda menjadi bertambah besar dan bertambah anjal dan mantap.
Testimoni

1. Hamidah Hamid - Kubang Kerian
Salam kak, saya kini dah cup B. Memang betul berkesan produk ini. Hujung bulan ini saya order 2 botol lagi.bye.

2. Ramlah Mohamad - Merlimau,Melaka
Asalamulaikum kak zu, harap sihat2. Setelah 4 bulan makan thanyapron ini,saya memang betul-betul yakin. Breast saya tegang dan besar. Husband saya memang selalu puji, dia kata masa anak dara pun tak macam ni. Best lah.

3. Murni - Kuantan
Asalamulaikum kak, memang powerlah Thanyaporn ni, Baru 2 botol saya makan,belum habis lagi,payudara saya dah tegang semacam. Sebelum ini macam-macam produk yang cuba,tapi tak pernah berhasil. Kira saya puashatilah cuba produk ini. Insyallah saya order lagi.

4. Jennifer - Kota Kinabalu
Hi kak zu, jenny dah makan 1 botol habis,memang ada perubahan ketara,breast ni rasa besar dan tegang. Nanti habis botol kedua ,saya update kat u.

5. Lina - Alor Star
Malu nak cakap sebab setelah mencuba produk ini,orang asyik pandang payudara saya sahaja.Teman lelaki dipejabat asyik intai sahaja.Malah suami saya asyik ajak bersama sahaja.Jika tak percaya anda cuba dan buktikan sendiri

6. Shila - Ipoh
Saya sungguh berterimakasih kerana anda memperkenalkan produk ini,saya telah mencuba pelbagai produk seperti serum,cream.Semuanya tidak berkesan. Setelah memncuba produk ini,payudara saya tegang dan pejal dalam jangkamasa dua minggu dan membesar setelah menggunakan selama sebulan.Tidak cuba anda tidak akan percaya.Harga pun murah banding produk lain dan boleh digunakan selama 2 bulan.

7. Eika - Sunway
Salam,saya pun amik kapsul ni juga....mmg de best lah...selain menegang mcm i yg dah lusuh ni....tapi juga untuk meng"grip"kan kat toot.....

8. Erika - Bangsar
Ada dalam 2 minggu kot..x ingat plak tapi dalam awal bulan ari tu laa, kire x sampai sebulan lagik le amik pil niee...mmg cepat kesan die pada saya..mmg baguss...

+
X
Pembayaran dengan kredit kad:
Thanyaporn
RM65
Poslaju PERCUMA

X
Pembayaran dengan kredit kad:
2 Unit Thanyaporn
RM120 (Jimat RM10)
V-Ring PERCUMA + Poslaju PERCUMA
X
Pembayaran dengan kredit kad:
Thanyaporn + Ves Breast Pump
RM300 (Jimat RM15)
V-Ring PERCUMA + Poslaju PERCUMA
X
Pembayaran dengan kredit kad:
3 Unit Thanyaporn
RM170(Jimat RM25)
V-Ring PERCUMA + Poslaju PERCUMA
Thanyaporn mempunyai herba yang digelar sebagai Pueraria Mirifica, terkenal dalam meningkatkan hormon estrogen semulajadi wanita. Sekiranya diamalkan, kulit akan menjadi cerah, gebu, anjal dan payudara anda akan membesar. Bahagian tubuh badan menggeleber akan dipadatkan, perawan anda dapat dikembalikan, tidak hairan "senjata wanita Thai" mampu menambat ramai lelaki-lelaki Eropah.
Kini ia menjadi lebih mudah dengan bantuan herba semulajadi, dapatkan bentuk badan yang menggiurkan.

Kebanyakan pelanggan kami dapat merasai keanjalan secepat 14 hari sahaja, dan pembesaran payudara dapat dirasai paling lewat dalam 60 hari sahaja. Selain itu khasiat Thanyaporn ialah, meningkatkan daya seks, memberikan anda tenaga, mengembalikan keperawanan, menjadikan anda awet muda. Thanyaporn adalah herba yang sangat berkesan dan selamat dan ia diiktiraf oleh FDA.